Process för partnerskap

Vår process för partnerskap

På Mölnlycke Health Care strävar vi efter att förbättra de kliniska resultaten för patienter och erbjuda säkrare, effektivare och kostnadseffektiva lösningar för hälso- och sjukvårdspersonal. Vi får många förslag från potentiella partnerorganisationer varje år. Våra team granska varje förslag noga och bedömer dess tekniska och kliniska värde, marknadspotential och dess anpassning till våra fokusområden.

Process för att bli en Mölnlycke Health Care partner     

  1. Vi rekommenderar att du söker juridisk rådgivning för att skydda din immateriella rättigheter innan du kontaktar oss.
  2. Du bör sedan läsa våra villkor för inlämning. Genom att skicka in ditt förslag till oss samtycker du till dem.
  3. Kontakta oss via webbformuläret, högermarginalen på denna sida. Du kommer att behöva lämna uppgifter om förslaget och är överens om att ett sekretess-undantag.     
  4. Vi kommer att bekräfta att vi har tagit emot ditt förslag via e-post.     
  5. Efter ca sex veckor efter att vi får ert förslag, kommer vi att informera dig om vi behöver mer information, vill ytterligare diskutera ditt förslag eller avslagit förslaget.     
  6. När vi har all information vi behöver, kontaktar vi dig och din juridiska ombud för att undersöka ett potentiellt utvecklingsprojekt, samarbetsbolag eller licensavtal med dig. Dessa diskussioner är ännu inte bindande. Vi får underteckna ett fullständig sekretessavtal med dig i detta skede.

Kontakta oss

För att kontakta vårt huvudkontor eller andra lokala kontor, vänligen se företagets kontaktförteckning.

För produktreklamationer eller oönskad medicinsk händelse, vänligen ta kontakt via formuläret för reklamationer.

 


 

Mölnlycke Health Care AB
Box 130 80
402 52 Göteborg
Sverige

 

Besöksadress:
Gamlestadsvägen 3c

Telefon: 031-722 30 00

 


 

Kontakta oss